SON.TV/İSTANBUL
İstanbul İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız, İstanbul Bölge İdare Mahkemesi Başkanlığı görevine başlayan Atılgan Mutlu’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
İstanbul Bölge İdare Mahkemesi Başkanlığı’nda gerçekleşen görüşmede, kamu kurumları arasındaki iş birliği ve koordinasyonun önemi ele alınırken, adalet hizmetleri ile güvenlik hizmetlerinin etkin şekilde yürütülmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.
Yargı ve güvenlik teşkilatının kamu düzeninin sağlanmasında üstlendiği sorumluluğa dikkat çekilen görüşmede, kurumlar arası iletişim ve iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.
YENİ GÖREVİNDE BAŞARI DİLEĞİ
İstanbul İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız, İstanbul Bölge İdare Mahkemesi Başkanlığı görevine başlayan Atılgan Mutlu’ya yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Ziyaret sırasında karşılıklı görüş alışverişinde bulunulurken, İstanbul’un kamu hizmetleri açısından taşıdığı stratejik önem de değerlendirildi.
Türkiye’nin en yoğun yargı ve güvenlik teşkilatlarından bazılarına ev sahipliği yapan İstanbul’da, kurumlar arasındaki koordinasyonun vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesine doğrudan katkı sağladığı belirtildi.
MUTLU’DAN TEŞEKKÜR MESAJI
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden İstanbul Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Atılgan Mutlu, İl Emniyet Müdürü Selami Yıldız’a teşekkür etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşme, karşılıklı iyi niyet temennilerinin ardından hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.
KURUMLAR ARASI İŞ BİRLİĞİ VURGUSU
Yargı ve emniyet teşkilatları arasındaki güçlü iletişimin kamu hizmetlerinin etkinliği açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekilirken, kurumlar arasındaki dayanışma ve koordinasyonun sürdürüleceği mesajı verildi.
İstanbul’da görev yapan üst düzey kamu yöneticilerinin gerçekleştirdiği bu tür ziyaretlerin, kurumsal ilişkilerin güçlenmesine katkı sunduğu değerlendiriliyor.
ETİKETLER: #SelamiYıldız #AtılganMutlu #İstanbulİlEmniyetMüdürlüğü #İstanbulBölgeİdareMahkemesi #Yargı #Emniyet #İstanbul #SonTv





